گل سوسنگردی

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گل سوسنگردی

 

چشمک نزن ستاره ام ، توو آسمون قصه هام

بارون نشو روی تبم ، دریا شده رو گونه هام

من و توو مهتاب رخُت ، نکش به سوی تازگی

با خاطرِ رویای تو ، نکش من و به بردگـــــی

با اون عبای خوشگلت ، با شیله های عربـــی

نجابتت داد کشیده ، با اصل و فصل و نسبــی

ای گل سوسنگردیم ، بخون ترانه با صـــــدا

می دونی که دل بسته ام ، عاشق دلگرم نـــــوا

به من بگو ای نازنین ، توو دل تو چی می گذره

با این نگاه آشنا ، نمی دونی دل می بـــــــــره

دوست دارم ای غنچه ام ، همیشه توو یاد منـی

من و به دردت نکشی ، تو عشق و فریاد منـی

 

جاسم ثعلبی (حسّانی) 18/03/1391

 

 

 

 





:: برچسب‌ها:
گل سوسنگردی ,
:: بازدید از این مطلب : 1588
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : جمعه 19 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی